+3
Takuma
Kavarna
The Dude
7 participanți
Side by Side (UTV)
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°1
Side by Side (UTV)
The side-by-side (often written as SxS) is a small 2- to 6-person four-wheel drive off-road vehicle, also called UTV (utility vehicle or utility task vehicle), a ROV (recreational off-highway vehicle), or a MOHUV (multipurpose off-highway utility vehicle).
Kavarna- Mesaje : 1770
Puncte : 1819
Data de inscriere : 17/02/2015
Varsta : 43
- Mesaj n°2
Re: Side by Side (UTV)
Interesant Cat costa o jucarie din asta ?
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°3
Re: Side by Side (UTV)
... pe la 12.000 de coco una adevarata... o sosie chinezeasca, precum cea cumparata de mine, face treaba la fel de bine insa e construita mult mai neglijent, asa ca intr-o dotare de baza se ridica pe la 6.500... Io, care nu mai tintesc spre trairi pe muche de cutit si care mi-am propus numai sa imi usurez drumul pana la cabana, sunt super multumit cu ce am cumparat.. cel putin pana-n prezent.
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°4
Re: Side by Side (UTV)
Mai... recunosc: a fost o imensa nesabuinta !!
Dupa ca n-am unde sa il tin la tara (ar trebui poate sa ridic un garaj si acolo ?), dar alta cum naiba il transport ? La Bucuresti trebuie sa ajung periodic pentru revizii si reparatii, iar acolo la tara il poate si fura ?? In plus la iarna in creierul muntilor, dupa o saptamana cu temperaturi negative, nu cred sa mai vrea sa plece..
Am decis sa iau o remorca, dar bine-inteles ca n-am gasit niciuna pe masura. Mai intrigant ca orice este ca taman zilele astea am vazut intr-o parcare exact modelul de care am nevoie. E facut la nemti si se comercializeaza numai la nemti... proprietarul nu vrea sa instraineze.. Va trebui sa cumpar una cu mult mai mare, insa a aparut problema carligului. Masina mea, intre toate masinile de pe lumea asta, are un altfel de tip de prindere si e mult mai complicat de montat un carlig.. De aceea niciun service nu vrea sa se bage... si a mai costat si o poala de bani...
Ramane incontestabila calitate a fiecarei excursii.. E altceva sa cobori din masina exact in fata cabanei, cu toate bagajele in bena (si care de acum nu se mai limiteaza la strictul necesar)..
Dupa ca n-am unde sa il tin la tara (ar trebui poate sa ridic un garaj si acolo ?), dar alta cum naiba il transport ? La Bucuresti trebuie sa ajung periodic pentru revizii si reparatii, iar acolo la tara il poate si fura ?? In plus la iarna in creierul muntilor, dupa o saptamana cu temperaturi negative, nu cred sa mai vrea sa plece..
Am decis sa iau o remorca, dar bine-inteles ca n-am gasit niciuna pe masura. Mai intrigant ca orice este ca taman zilele astea am vazut intr-o parcare exact modelul de care am nevoie. E facut la nemti si se comercializeaza numai la nemti... proprietarul nu vrea sa instraineze.. Va trebui sa cumpar una cu mult mai mare, insa a aparut problema carligului. Masina mea, intre toate masinile de pe lumea asta, are un altfel de tip de prindere si e mult mai complicat de montat un carlig.. De aceea niciun service nu vrea sa se bage... si a mai costat si o poala de bani...
Ramane incontestabila calitate a fiecarei excursii.. E altceva sa cobori din masina exact in fata cabanei, cu toate bagajele in bena (si care de acum nu se mai limiteaza la strictul necesar)..
Takuma- Mesaje : 338
Puncte : 338
Data de inscriere : 12/04/2018
Varsta : 58
Localizare : Bucuresti
- Mesaj n°5
Re: Side by Side (UTV)
Mai pune si tu poze.
Autentikov- Mesaje : 516
Puncte : 512
Data de inscriere : 19/05/2017
- Mesaj n°6
Re: Side by Side (UTV)
Exact. Fa-i niste fotografii si pentru noi.
Sfatuitorul- Admin
- Mesaje : 830
Puncte : 943
Data de inscriere : 13/02/2015
Localizare : Bucuresti
- Mesaj n°7
Re: Side by Side (UTV)
The Dude, UTV e destul de nou in Romania si din cate cunosc destul de putin comercializat. Chiar si pe net nu ai sa gasesti multe reportaje. Ma alatur celorlalti solicitanti cu rugamintea sa dezvolti acest subiect cu un mare potential.
Articon- Mesaje : 6430
Puncte : 6432
Data de inscriere : 13/07/2015
- Mesaj n°8
Re: Side by Side (UTV)
In afara de diferenta ghidon/volan ce altceva deosebeste un UTV de un ATV (bine, in afara de apropierea cu automobilul) ?
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°9
Re: Side by Side (UTV)
UTV este un utility, iar ATV un challenge. Ideea e ca UTV are rolul de a fi de folos in gospodarie (citeste ferma). Pentru acest motiv are conditii de confort imbunatatite si are asigurata o bena de transport materiale. In rest manevrabilitatea si calitatile off road sunt aceleasi... sau pe acolo.
Voi pune poze la prima expeditie... Deocamdata sunt in asteptare.
Voi pune poze la prima expeditie... Deocamdata sunt in asteptare.
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°15
Re: Side by Side (UTV)
Puteam sa pun si cand navigam prin padure, dar nu a avut cine sa ma pozeze in actiune..
Sfatuitorul- Admin
- Mesaje : 830
Puncte : 943
Data de inscriere : 13/02/2015
Localizare : Bucuresti
- Mesaj n°16
Re: Side by Side (UTV)
Ai avut curaj sa te bagi cu el pana la cabana. Au fost probleme deosebite la urcus ?
Cum e la condus ? Cum e sa tractezi remorca ? Cum il urci si il dai jos de pe platforma ?
Consuma mult ?
Mai spune-ne de el .. si cat ziceai ca a costat ?
Articon- Mesaje : 6430
Puncte : 6432
Data de inscriere : 13/07/2015
- Mesaj n°17
Re: Side by Side (UTV)
Misto !
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°18
Re: Side by Side (UTV)
Ai avut curaj sa te bagi cu el pana la cabana. Au fost probleme deosebite la urcus ?
Da. Panta este mai inclinata decat limita recomandata (15%), insa aici s-a descurcat foarte bine; in capul pantei este de luat o curba la dreapta si cand faci asta pozitionezi UTV paralel cu inclinatia si sunt cateva momente critice pe care le-am depasit accelerand puternic in acel pasaj. Vitreza m-a ajutat in schimb nu am mai putut controla directia si am intrat intr-un mesteacan cu zona oglinzii. am urcat si am coborat de trei ori. la fiecare urcare am repetat identic accidentul (fara urmari serioase din fericire);
Cum e la condus ? Cum e sa tractezi remorca ? Cum il urci si il dai jos de pe platforma ?
6500 euroi (eu am avut o facilitate si am platit cu 1000 mai putin). E chinezesc "Linhai" si imita foarte bine Polaris-ul care e american.. Se conduce foarte usor, are cutie automata, 2x4, 4x4, Heavy, blocat cardane..
Cu platforma (care a fost si ea vreo 1000 de euroi) este ceva mai dificil la condus. Nu mai poti alerga, curbele trebuiesc luate foarte larg si nu prea poti conta pe mersul inapoi. Platforma e basculanta. Eliberezi un carlig iar partea din spate ajunge singura la sol. Dupa ce ai urcat, greutatea UTV-ului readuce sistemul la orizontalitate si are un blocaj pentru a ramane in pozitia asta. Se ancoreaza apoi cu chingi zdravane, caci pe serpentine exista riscul ca masinuta sa alunece dintr-o parte in alta a platformei.
Articon- Mesaje : 6430
Puncte : 6432
Data de inscriere : 13/07/2015
- Mesaj n°19
Re: Side by Side (UTV)
Vreau si eu... raspunde pe PM, te rog.
Sfatuitorul- Admin
- Mesaje : 830
Puncte : 943
Data de inscriere : 13/02/2015
Localizare : Bucuresti
- Mesaj n°20
Re: Side by Side (UTV)
Si pe mine ma intereseaza. Mai pune poze sau fime si dai si numele complet.
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°21
Re: Side by Side (UTV)
Raspund aici amandurora:
Al meu este un Linhai T Boss 550 si este un UTV sau: The side-by-side (often written as SxS) is a small 2- to 6-person four-wheel drive off-road vehicle, also called UTV (utility vehicle or utility task vehicle), a ROV (recreational off-highway vehicle), or a MOHUV (multipurpose off-highway utility vehicle). daca intrebi Wiki.
Reprezinta o copie aproape la indigo dupa un produs Yamaha, brand alaturi de care Linhai a avut o indelunga colaborare de-a lungul vremii.
ATV sau UTV adevarate sunt Can-Am si Polaris (canadiene si americane) insa sunt foarte scumpe. In piata de profil japonezi au o participare destul de modesta prin Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki (vand scump, putin si nu au impresionat cu nimic).
Piata chineaza e cea mai dezvoltata, prin varful de lance CF Moto (care a deschis mai multe fabrici in USA si Canada si care face acum legea prin gama cea mai variata de produse si prin preturile extrem de atractive). Din ei s-au desprins Massimo si inca alte cateva mici linii de productie care de fapt realizeaza doar montarea unor subansamble in diverse configuratii de forma... dar reusesc sa impuna o concurenta remarcabila costul unui Massimo este de cca 30% din pretul unui Polaris cam pe la aceleasi performante (nu si calitate).
Recomand o motorizare de 800 (a mea de 550 mi se potriveste mie cel mai bine, insa pentru ca sa acopere toate situatiile 800-1000 cmc);
Recomand o chinezarie CF, ori o achizitie secound hand. Pe la 1500-2500 de euro poti cumpara din Germania, sau din Suedia o piesa foarte putin folosita (pana in 1000 km) care noua costa mai mult de 10000...
In Romania exista un cartel al distributiei care suprasolicita pretul cu minim 25% absolut degeaba... dar nu ai de unde cumpara din alta parte, ca cele 10-12 firme care isi disputa segmentul sunt toate ale aceluiasi patron...
Al meu este un Linhai T Boss 550 si este un UTV sau: The side-by-side (often written as SxS) is a small 2- to 6-person four-wheel drive off-road vehicle, also called UTV (utility vehicle or utility task vehicle), a ROV (recreational off-highway vehicle), or a MOHUV (multipurpose off-highway utility vehicle). daca intrebi Wiki.
Reprezinta o copie aproape la indigo dupa un produs Yamaha, brand alaturi de care Linhai a avut o indelunga colaborare de-a lungul vremii.
ATV sau UTV adevarate sunt Can-Am si Polaris (canadiene si americane) insa sunt foarte scumpe. In piata de profil japonezi au o participare destul de modesta prin Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki (vand scump, putin si nu au impresionat cu nimic).
Piata chineaza e cea mai dezvoltata, prin varful de lance CF Moto (care a deschis mai multe fabrici in USA si Canada si care face acum legea prin gama cea mai variata de produse si prin preturile extrem de atractive). Din ei s-au desprins Massimo si inca alte cateva mici linii de productie care de fapt realizeaza doar montarea unor subansamble in diverse configuratii de forma... dar reusesc sa impuna o concurenta remarcabila costul unui Massimo este de cca 30% din pretul unui Polaris cam pe la aceleasi performante (nu si calitate).
Recomand o motorizare de 800 (a mea de 550 mi se potriveste mie cel mai bine, insa pentru ca sa acopere toate situatiile 800-1000 cmc);
Recomand o chinezarie CF, ori o achizitie secound hand. Pe la 1500-2500 de euro poti cumpara din Germania, sau din Suedia o piesa foarte putin folosita (pana in 1000 km) care noua costa mai mult de 10000...
In Romania exista un cartel al distributiei care suprasolicita pretul cu minim 25% absolut degeaba... dar nu ai de unde cumpara din alta parte, ca cele 10-12 firme care isi disputa segmentul sunt toate ale aceluiasi patron...
Sfatuitorul- Admin
- Mesaje : 830
Puncte : 943
Data de inscriere : 13/02/2015
Localizare : Bucuresti
- Mesaj n°22
Re: Side by Side (UTV)
Tu daca ar fi, acum ce ai alege: un nou Linhai sau un SH can-am ?
Articon- Mesaje : 6430
Puncte : 6432
Data de inscriere : 13/07/2015
- Mesaj n°23
Re: Side by Side (UTV)
@Dude, dar tu nu spuneai mereu ca esti imptriva SH la masini ?? Din toate motivele pe care le-ai enumerat atunci, pentru ce acum gandesti altfel ? Ce anume ai sesizat necalitativ la UTV -ul tau... Apropo, a fost 0 Km, nu-i asa ?
The Dude- Mesaje : 6855
Puncte : 6988
Data de inscriere : 17/02/2015
- Mesaj n°24
Re: Side by Side (UTV)
Asa am spus si zic in continuare... Am actionat in acest principiu si am cumparat 0 km... Sunt nemultumit ca unele piese de pe dedesupt au prins rugina, ceea ce indica confectionarea din materiale de proasta calitate. De asemenea exista un comportament pe care nu mi-l explic al bordului... Cel mai probabil lipsa mea de instruire, insa educatia capatata in condusul off road nu e una de lepadat. Nu pricep , de pilda, de ce masina comuta automat blocarea cardanului la comenzile H cumulat cu 4x4 ??
In fine ma voi lamuri, insa nu e ceva normal...
Am vazut insa un Polaris cu 850 km, la 800 cmc, achizitionat din suedia pe 3000 de euro. Trebuie stiut ca cifra asta 850 km se atinge mult mai greu decat la auto. Oameni folosesc UTV -ul numit si Jobber pentru treburi scurte de pe langa casa. Anyway masina e infinit mult mai stabila, are o viata in motor de invidiat, la kilometrajul asta nici nu a apucat sa aiba experiente precum accidente, tratamente gresite, etc.. In ciuda modului diferit in care e exploatat motorul a fost confectionat in aceiasi parametrii ca la autoturisem... Acum gandestete la u n Renault pe care il cumperi cu 850 la bord... si mai gandeste-te ca un Polaris ca asta nou, nu il cumperi sub 12000...
In fine ma voi lamuri, insa nu e ceva normal...
Am vazut insa un Polaris cu 850 km, la 800 cmc, achizitionat din suedia pe 3000 de euro. Trebuie stiut ca cifra asta 850 km se atinge mult mai greu decat la auto. Oameni folosesc UTV -ul numit si Jobber pentru treburi scurte de pe langa casa. Anyway masina e infinit mult mai stabila, are o viata in motor de invidiat, la kilometrajul asta nici nu a apucat sa aiba experiente precum accidente, tratamente gresite, etc.. In ciuda modului diferit in care e exploatat motorul a fost confectionat in aceiasi parametrii ca la autoturisem... Acum gandestete la u n Renault pe care il cumperi cu 850 la bord... si mai gandeste-te ca un Polaris ca asta nou, nu il cumperi sub 12000...
Articon- Mesaje : 6430
Puncte : 6432
Data de inscriere : 13/07/2015
- Mesaj n°25
Re: Side by Side (UTV)
Si eu daca as alege un SH de unde ar trebui sa cumpar ca sa ies cat mai OK ?
|
|